Kompleksowy ekosystem usług

numer 2279 - 16.03.2019 ▶ Gospodarka

Realizując swoją niepisaną dewizę: „Co jest dobre dla polskiej gospodarki, jest też dobre dla Banku”, PKO Bank Polski uruchamia szkolenia dla polskich przedsiębiorców, dotyczące skutecznego prowadzenia biznesu. Są one uzupełnieniem bogatej oferty, którą bank od lat przedstawia sektorowi MŚP.

Podczas szkoleń, które patronatem objęła „Gazeta Polska Codziennie”, przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. o skutecznej sukcesji, źródłach finansowania swojej działalności czy podnoszeniu wartości firmy poprzez działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Na spotkaniach zostanie również przekazana cenna wiedza na temat skutecznego marketingu małych i średnich przedsiębiorstw, przybliżona będzie też tematyka Pracowniczych Planów Kapitałowych.

W tym roku szkolenia obejmą 29 miejscowości w całej Polsce. Rozpoczną się we wtorek 19 marca w Augustowie, by następnego dnia z czarującego Pojezierza Litewskiego trafić w samo serce Okręgu Miedziowego, do oddalonego o blisko

700 kilometrów dolnośląskiego Lubina. Listę wszystkich dostępnych szkoleń przedstawiamy w tabeli obok. Chętni mogą rejestrować się na stronie projektu: dziendobrybiznes.pl.

Sklep internetowy w banku

Organizowane przez PKO Bank Polski szkolenia są tylko częścią niezwykle bogatej oferty skierowanej zarówno do małych i średnich przedsiębiorców, jak i do przyszłych właścicieli firm.

Niewielu potencjalnych przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że dziś możliwe jest zarejestrowanie działalności gospodarczej i otworzenie konta firmowego bez wychodzenia z domu. Z kolei osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą być zaskoczone faktem, że uruchomienie sklepu internetowego czy prowadzenie księgowości może być banalnie proste. Wszystkie te możliwości oferuje bankowość elektroniczna iPKO. Wystarczą chęci i dostęp do internetu.

Dla przedsiębiorców planujących rozpoczęcie sprzedaży na większą skalę w internecie PKO Bank Polski wprowadził możliwość samodzielnego otwarcia własnego przedsięwzięcia typu e-commerce z poziomu iPKO. Klienci mogą skorzystać z gotowych szablonów lub stworzyć witrynę według własnego projektu. Platforma jest zintegrowana ze wszystkimi największymi systemami płatności internetowych, a także z wieloma firmami przewozowymi i kurierskimi. Sklep umożliwia również m.in. generowanie szczegółowych raportów sprzedaży, segmentację bazy klientów oraz tworzenie akcji marketingowych zwiększających sprzedaż, jak choćby produkt dnia, rabaty czy promocje

Pozostało 50% treści.

Autor: Paweł Woźniak

Wykup prenumeratę Powrót

© FORUM S.A