Wsparcie promocji firm za granicą

numer 2530 - 14.01.2020 ▶ Gospodarka

PROGRAM Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejną edycję konkursu „GO to Brand”, którego celem jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych. Na dofinansowanie projektów przeznaczono 300 mln zł.

Program adresowany jest do przedsiębiorców z sektora MŚP prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski, z wyłączeniem województwa mazowieckiego. Aby skorzystać z dofinansowania, firma musi prowadzić działalność w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, np. biotechnologia i farmaceutyka, moda, sektor IT/ICT.

Dofinansowanie mogą otrzymać projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w tzw. branżowych programach promocji, które mają na celu promocję marek produktowych (wyrobów lub usług). – Polska gospodarka, mimo niewielkiego spowolnienia, ciągle ma się bardzo dobrze. Naszą pozycję lidera wzrostu potwierdzają kolejne ratingi i prognozy tak renomowanych instytucji, jak OECD czy Bank Światowy – podkreśliła minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

– Czas na to, aby nasze firmy w pełni wykorzystały potencjał wizerunkowy tego polskiego cudu gospodarczego. Dlatego zachęcam do udziału w konkursie „GO to Brand”, który może pomóc w wykreowaniu marki produktów i usług na rynkach zagranicznych – zaapelowała minister Emilewicz.

Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem. Jak poinformował Arkadiusz Dewódzki z PARP, w pięciu dotychczasowych edycjach konkursu wpłynęło do Agencji blisko 4 tys. wniosków o dofinansowanie. W obecnej edycji nabór wniosków będzie prowadzony od 11 lutego do 11 marca.

 

Autor: ar

Powrót

© FORUM S.A